Vårtur til Nordens Paris

Hei

I går var tiden kommet til en ny tur til Tromsø der jeg skulle på UNN for en ny runde med injeksjoner som jeg bruker å få hver tredje måned. Botox virker godt mot mine kramper i armer og hender. Sto tidlig opp for å være klar til taxien som kom klokken 09. Det tok litt tid å feste stolen godt til gulvet i taxien. Det var samme sjåfør som sist, en veldig grei mann. Vi stoppet på innlandet som jeg pleier for å kjøpe kaffe og boller. Så stoppet vi en gang til i Nordkjosbotn for at jeg skulle få nutrison ernæring. Vel fremme i Tromsø ventet jeg litt før jeg kom inn til legene. Injeksjonene gikk greit og det var fort gjort. På hjemturen stoppet vi på Vollan gjestestue og spiste middag som vanlig. Jeg var hjemme igjen ca 22.30 og var ganske sliten etter den lange turen. Nå er det bare å vente på virkningen av Botox som tar en uke. I dag har jeg vert sliten, men jeg ser at snøen smelter utrolig fort og jeg gleder meg til en solfylt og varmere helg slik at jeg kan være ute å nyte sola.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg