Våt fisketur

Heisan😊

I ettermiddag dro jeg og min far en tur til Råndalen😊En kamerat av min far har hytte der inne og det er så flott der. Det er lett tilgjengelig for meg og komme nær vannet med rullestolen. Jeg var skikkelig uheldig med været i dag, for når jeg var der regnet det lett hele tiden. Jeg har hørt at det skal være det beste været å få fisk i, men i dag sto ikke lykken meg bi. Jeg ble til slutt både våt og kald så vi vendte nesen hjemover. Kommer tilbake dit en annen dag når solen skinner for jeg har ikke tenkt til å gi opp😊

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg