Vel gjennomført jobb☺

Hei☺

Det var så hyggelig i dag og komme tilbake til UiT Harstad for å holde foredrag for tredje år studenter ved vernepleie studiet☺Som jeg skrev i går hadde jeg sett frem til dette. Jeg må si jeg føler meg litt hjemme der for jeg føler både på trygghet og det å være avslappet i møte med studentene og lærere☺ Jeg kjente jeg ble litt sliten etterhvert så da var det godt med en liten pause før jeg fortsatte på siste del av foredraget. Det ble stilt spørsmål fra studentene underveis noe jeg satte pris på. Det å skulle snakke åpent om seg selv til helt ukjente mennesker var helt utenkelig for noen år siden, men nå føler jeg det er viktig å få ut mitt budskap til studentene slik at de kan ta det med seg videre ut i jobb. Det var ekstra hyggelig å få så mange gode tilbakemeldinger fra studentene og også det at jeg ble berømmet for min åpenhet om egen person☺Jeg tenker det er viktig at studentene får høre hvordan det er å være avhengig av den hjelpen de skal yte i fremtiden☺ Til slutt vil jeg si at jeg er åpen for å holde flere foredrag  helsefag studenter ☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg