Vel overstått🎅

Hei☺

I går startet jeg og min far tidlig med forberedelser til julemiddag. Etter en stund så spredte det seg en god lukt av ribbe i leiligheten, mens jeg satt og så på tre nøtter og Donald og vennene hans. Det er en fin tradisjon som jeg har hatt siden barndommen og som jeg liker☺ Så skulle jeg skifte til dress og fikk hjelp av personalet til det. Etter en stund så sier min far at han ikke kunne finne dressen han hadde med seg. Da viste det seg at personalet hadde tatt på meg min fars dress😂 ja det julestresset kan ta mange former. Jeg må humre og le litt over at jeg heller ikke la merke til at jeg hadde en for stor skjorte og. bukse. Utpå ettermiddagen kom resten av familien til julefeiring og det ble en hyggelig stund med god mat og drikke. Jeg fikk flere gaver som jeg trengte, mest myke pakker. Det viktigste med jula er ikke gaver men at familien samles til en hyggelig stund☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg