Veldig bra møte

Hei

I formiddag så hadde jeg kalt inn til et ansvarsgruppemøte noe jeg har noen ganger i året. Der tar jeg opp ting som ikke fungerer så godt og setter nye mål og planer for meg. En plan som ble satt på vent var jobben jeg var lovet. På møtet i dag kom det frem at det blir en ny mulighet over nyåret dersom alle brikkene er på plass. Så tok jeg opp det med transport og særlig turer til Tromsø. Tidligere har personalet kjørt min bil og meg til Tromsø og timer på sykehuset. Nå er det snakk om å ta drosje for å spare personalet fra å kjøre min bil så langt. Det er helt i orden dersom min sikkerhet blir ivaretatt og at jeg blir transportert alene sammen med to fra personalet. Det skulle ledelsen her jeg bor undersøke for meg. Alt i alt et godt møte der jeg føler jeg blir hørt og forstått.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg