Vellykket møte i dag☺

Hei☺
Som jeg skrev i går skulle jeg ha et ansvarsgruppemøte her hos meg i dag. Var som sagt litt spent på forhånd,men det gikk bra. Jeg sitter igjen med et positivt inntrykk etter ha snakket med personen fra nav, med tanke på tilrettelegging for arbeid.Nav hadde flere gode forslag. Ellers pratet vi om mine feriemulighet førstkommende sommer til Oslo.Siden jeg må kjøre hele veien,er det mye som må planlegges. Håper at det ordner seg😊 Til slutt vil jeg si til dere som er ute å kjører,kjør forsiktig på det glatte føret her nord i helga.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg