Vellykket tur☺

Hei☺

I dag begynte jeg dagen kl 06.30 for å gjøre meg klar til Tromsø tur. Jeg ville starte tidlig da det tar noen timer og kjøre dit. Turen opp og ned gikk fint, men det er slitsomt å være på veien så lenge selv om jeg begynner å bli vant. Botox injeksjonene gikk greit og de fant rette plasser å stikke på armen og i hånden. Det tar ca en uke før jeg merker virkningen og hånden åpner seg. Normalt så skal jeg ha disse injeksjonene hver tredje måned, men denne gangen tok det nesten fem måneder på grunn av at jeg måtte utsette da jeg selv skulle på ferie. Gleder meg til å bli litt løsere i hånden igjen. Heldigvis kommet ingen flere feilmeldinger fra bilen denne gang😊Så nå regner jeg med at bilen fungerer som den skal😊 Nå ser jeg veldig frem til lørdag da jeg skal delta i Harstad PRIDE parade🌈

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg