Vellykket tur

Hei

Som jeg skrev på onsdagen skulle jeg i går ta drosje tur, retur Tromsø. Så i går morres kom drosjen for å hente meg og personalet. Sjåføren brukte munnbind da han strippet fast stolen med solide stropper og kroker. Så festet han meg fast med sikkerhetsbelte som gikk rundt hoften, men jeg mener at det ville vært best å få et belte som går på skrå over brystet i tillegg til hoften. Som vanlig stoppet vi for kaffepause på innlandet. Drosjesjåføren sa at jeg bestemte når vi skulle ha pause. Etter at vi kom til Unn Tromsø så dro jeg til avdelingen der jeg fikk Botox injeksjoner i armer og hender. Legene brukte ikke munnbind da smitterisiko ved Unn Tromsø er vurdert til lav risiko. På tur hjemover stoppet vi på Vollan for å spise middag for de har så gode kjøttkaker der. Da vi kom til Setermoen stoppet vi for at jeg skulle få ernæring og at sjåføren fikk seg en pause før vi kjørte videre hjemover. På tur oppover fikk drosjesjåføren oppringning fra kjørekontoret om å ta med en ekstra pasient, men sjåføren sa heldigvis nei. Legen min hadde glemt å gi beskjed om at jeg skulle ha bilen alene. Det må vi huske å gi beskjed om neste gang. Jeg synes at turen var mer behagelig da jeg hadde to fra personalet tilgjengelig, så heretter blir det drosje til Tromsø. Ønsker alle en fin helg☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg