Verdens fineste sommer plass

Hei.

I går var det en fin og varm sommerdag så jeg og min far kjørte en tur til en veldig fin plass, Råndalen. Vi var invitert bortover av en kamerat av min far som har sommersted der. Der er det så fint å fiske og jeg kommer meg nær vannet. Jeg hadde med aluminium skinner som blir lagt fra plenen og opp på nausttaket, man må jo improvisere når jeg er på tur. Fra det flate nausttaket har  jeg god utsikt ut over vannet. Det var varmt der i går så jeg drakk mye vann for det er viktig i varmen. Det var kjempe hyggelig å komme dit på besøk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg