Vi går en fin tid i møte


Hei.
I går dro jeg og min far ut med bilen min til Evenes.Nå er det endelig mulig å komme seg ut på Evenestangen igjen etter en vinter med mye snø.Det blåste kuling fra nord og jeg merket at den tok godt i bilen. Det er så fint der for det er så fin utsikt ut Ofotfjorden. Det som også er fint der er at jeg kan følge med flyene som går inn for landing på flyplassen.Da vi kjørte tilbake var det et utrolig lys på himmelen som gikk over i rosa. Det er så fint å se fremover nå og at sakte men sikkert kommer våren. Nå gleder jeg meg til påske og Sverige handel for det er to og et halvt år siden sist jeg var der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg