Viktig med frisk luft

Hei

I dag bestemte jeg meg for å komme meg en tur ut med rullestolen i nærområdet. Det var så godt å trekke kald frisk luft i lungene. Jeg tenker det er viktig å komme seg ut og bort fra tv som for det meste sender negative nyheter. Jeg prøver også å se på TV-programmer med humor for det å se og høre alt som skjer med korona påvirker meg. Mitt råd er å ta en pause fra tv og komme seg litt ut i der du bor. Ellers prøver jeg å tenke positive tanker og smile litt hver dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg