Vitne til historisk begivenhet☺

Hei☺

I ettermiddag skulle to kvinnelige astronauter være utenfor den internasjonale romstasjonen. Dette er første gang det er bare kvinnelige astronauter som foretar en romvandring. Jeg må si at beundrer deres ro og mot, det å skulle flyte ute i verdensrommet hadde jeg aldri turt. Etter å ha fulgt med på direkte sendingen er jeg imponert over flotte bilder. Jeg leste at de to amerikanske damene hadde trent lenge på dette i et stort basseng som NASA har, i vann blir de nesten vektløse og kan simulere at de er i rommet. Under sendingen snakket Donald Trump med dem underveis i oppdraget med å bytte oppladbare batterier. Han synes det var Great at to amerikanske kvinner var utenfor romstasjonen. Jeg synes det var flott å få se dette, da det er sjeldent at at det vises noe som skjer utenfor jorda vår via direkte sending.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg